Szolgáltatásaink
- kulturális körutazások, társasutazások
- egyéni utazások megszervezése
- üzleti utaztatások lebonyolítása
Szolgáltatásinkkal kapcsolatban kérjük, olvassa át a velük kapcsolatos gyakorlati tudnivalókat.
Szállásaink
Alapvetően szeretjük a jobb minőségű, jó elhelyezkedésű szállodákat, általában 4*-os minőségben, bár a hotelek kategóriába sorolása nem mindenhol mérvadó. Utazásaink során számtalan szállodalánccal, privát szállással kerültünk kapcsolatba, így azok kiválasztásában inkább a helyismeretünkben bízunk.
Az egyes utazások mellett megtalálható Árak menüpont alján feltüntetjük az adott úton használt hotelek kategóriáját, és elérhetőségét.
Áraink
Ha valaki veszi a fáradtságot, és alaposan összevet két hasonló, ám eltérő árfekvésű utat, akkor mindenre megtalálja a magyarázatot: a különbségek a részletekben vannak. Más ára van egy város melletti, vagy egy központi fekvésű szállodának, ahonnan este kényelmesen ki lehet sétálni. Nem mindegy, hogy egyszeri, vagy többszöri átszállással jutunk-e el egy távoli desztinációra. Egészen más árban van egy adott ország főszezonban, és jóval olcsóbb pld. a monszun idején, amikor az eső és a pára miatt élvezhetetlen az utazás.
Éppen ezért útjaink részvételi díja minden esetben megfelel a szolgáltatások színvonalának.
Csoportlétszám
Tudjuk, hogy 40-50 fő esetén sokkal vonzóbb árakat lehet kialakítani, ennek ellenére nem szeretnénk bekapcsolódni a tömegturizmusba. Nyilván a buszos utak esetében elkerülhetetlen a magasabb létszám, hiszen egy busz költségei állandóak, függetlenül a résztvevők számától.
A magasabb költségvetésű, repülős utak esetében azonban a minőség megőrzésének érdekében limitáljuk a létszámot. Hacsak egy adott utaskör, baráti csapat ettől eltérően nem kéri, a maximális létszám a 15 fő.
Amennyiben van olyan kisebb, 4-5 fős baráti társaság, amelyik egy konkrét utazást szeretne, akkor annak a lebonyolítását vállaljuk, és amennyiben igénylik, igyekszünk megtalálni hozzá a még hiányzó útitársakat az ügyfélkörünkön belül.
Idegenvezetők
Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy tapasztalt, felkészült, jó hangulatban, csapatot összekovácsolni tudó idegenvezetőkkel dolgozzunk. Néha az az érzésünk, hogy Magyarországon bárki lehet „idegenvezető”, pedig ez olyan szakma, amelyik nagy szaktudást, és nem kevés empátiát követel. Éppen ezért mi megbecsüljük azokat az idegenvezetőket, akik nekünk dolgoznak, hiszen a munkájuk jelentősen hozzájárul egy utazás sikeréhez.
Repülőjegyek
Vannak olyan útjaink, amelyek részvételi díját repülőjeggyel együtt, esetenként a repülőjegy árát külön, a várható összegben feltüntetve adjuk meg. Ennek okai a következők: Csoportos foglalás esetében a 10 fő a minimális létszám, és – légitársaságtól függően – depozitolási kötelezettséget von maga után. A csoportos foglalások előnye, hogy nem kell rögtön kifizetni a teljes jegyárat, és a jegykiállítás határidejéig módosíthatóak a nevek.
Hátránya azonban az, hogy rugalmatlan, és általában magasabb az ára, mint egy egyéni foglalású jegynek.
Egyéni foglalás esetén a jegy ára néha sokkal kedvezőbb, ám rövid időn belül ki kell fizetni a teljes vételárat.
Mindezek tükrében irodánk abban az esetben vállalja az előlegfizetés – depozitolás – költségeit, amennyiben a megadott jelentkezési határidőn belül, megfelelő létszámú érdeklődő jelezte felénk az utazási szándékát.
Stornobiztosítás
Megkötését csak javasolni tudjuk. Összege általában elenyésző egy magasabb költségvetésű utazás esetén, viszont kiterjed a teljes részvétei díjra a repülőjeggyel egyetemben. Sok kellemetlenséget, anyagi veszteséget lehet megspórolni ezzel egy esetleges útlemondás esetén, melynek részleteit az Utazási Szerződés „Biztosítások” pontja alatt találhatják meg.
Tájékoztatás
Irodánk nagy hangsúlyt fektet a korrekt, pontos tájékoztatásra. Korábbi utazásszervezői- idegenvezetői tapasztalatok alapján igyekszünk elkerülni a „Miért nem hívta fel erre a figyelmünket az iroda” kezdetű mondatokat. Bármennyire is szeretnénk, néha nehézségekbe ütközik egy utazás optimális megszervezése. Változhatnak a menetrendek, hosszabb lehet a várakozási idő egy átszállásnál, csődbe mehet egy légitársaság, gyakorlati szempontok miatt esetleg változtatni kell egy adott programon, vagy szálláson. Tapasztalataink azt mutatják, hogy az utasaink együttműködőek minden olyan esetben, amikor kellő tájékoztatás birtokában, esetenként őket is bevonva születik meg a döntés egy adott szituációban.